Beta

Zapytanie ofertowe na konserwacje oraz utrzymanie urządzeń i instalacji lokalnego systemu alarmowego i systemu telewizji dozorowej oraz świadczenie usług w postaci przeglądów technicznych i konserwacji urządzeń przeciwpożarowych

Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Zielonej Górze składa zapytanie ofertowe w przedmiocie zamówienia: konserwacja oraz utrzymanie urządzeń i instalacji lokalnego systemu alarmowego i systemu telewizji dozorowej oraz świadczenie usług w postaci przeglądów technicznych i konserwacji urządzeń przeciwpożarowych w siedzibie Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Zielonej Górze przy ul. Miodowa 11 w Zielonej Górze, zgodnie z załączoną specyfikacją.

  1. Ofertę należy przygotować w oparciu o wszystkie dokumenty dołączone do niniejszego zapytania ofertowego.

  2. Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie listownie lub przesłać w formie faxu podnr 68 4548252,e-mailem na adres sekretariat@wfosigw.zgora.pl, do siedziby WFOŚiGW w Zielonej Górze, ul. Miodowa 11, 65 – 602 Zielona Góra, w terminie do 07.06.2017 r. do godz. 14:00

  1. W ofercie należy podać: kwotę  netto i brutto/za dany okres oraz  kwotę  netto i brutto za cały 3 letni okres.

Zaoferowana cena powinna uwzględniać wykonanie wszystkich prac i czynności oraz zawierać wszelkie koszty związane z realizacją zamówienia, świadczonego przez okres i na warunkach   określonych w ofercie Wykonawcy.

  1. Wybór oferty zostanie dokonany w oparciu o kryterium: najniżej oferowanej ceny. W przypadku gdy dwóch lub więcej oferentów zaproponuję jednakowa najniższą cenę oferowanej usługi (przy porównywalnym menu) Zamawiający wezwie wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych.
  2. Termin realizacji zamówienia: w okresie 3 lat od dnia podpisania umowy.

  3. Oferta cenowa winna być sporządzona wyłącznie w języku polskim i powinna obejmować całość zamówienia. Formularz należy wypełnić czytelną i trwałą techniką.

  4. Wykonawca gwarantuje wykonanie zamówienia w okresie 3 lat od daty podpisania umowy ze stałą ceną usługi.

Uwagi: Wykonawca, który złoży ofertę w formie elektronicznej (skan formularza ofertowego), a jego oferta zostanie uznana za najciekawszą, zobowiązany będzie do dostarczenia Zamawiającemu, przed podpisaniem umowy, pisemnej oferty (oryginału).

Ofertę należy przygotować w oparciu o następujące dokumenty:

  •  Zapytanie ofertowe (pełna treść) >> pobierz  
  • Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia – załącznik nr 1. >> pobierz
  • Formularz ofertowy – załącznik nr 2 >> pobierz
  • Oświadczenie o  spełnieniu warunków udziału w postępowaniu – załącznik nr 3 >> pobierz
  • Doświadczenie Wykonawcy w okresie ostatnich trzech lat – załącznik nr 4 >> pobierz
Załączniki: 

metryka

Data udostępnienia: 2017-05-29, 14:40:13
Udostępnił: Anonim
Wprowadził: Anonim
Data ostatniej modyfikacji: 2018-10-05, 13:19:39