Zapewnienie usługi cateringowej podczas szkoleń pn. „Jak dobrze przygotować się do termomodernizacji budynku – podstawy sporządzania i weryfikacji audytów energetycznych oraz świadectw charakterystyki energetycznej” w ramach projektu pn.: „Projekt Doradztwa Energetycznego finansowanego w ramach Programu FEnIKS 2021-2027”
Ofertę należy przygotować w oparciu o wszystkie dokumenty dołączone do niniejszego zapytania ofertowego.
Oferta musi być napisana w języku polskim, na maszynie, komputerze lub inną trwałą i czytelną techniką oraz podpisana przez osobę(y) upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy na zewnątrz i zaciągania zobowiązań w wysokości odpowiadającej cenie oferty.
Treść złożonej oferty musi odpowiadać treści SOPZ – załącznik nr 1.
Ofertę składa się pod rygorem nieważności w formie pisemnej.
Oferta winna zawierać: wypełniony formularz ofertowy -załącznik nr 2, oświadczenie w spełnieniu warunków udziału w postępowaniu – załącznik nr 3, doświadczenie Wykonawcy - załącznik nr 4 oraz załącznik nr 5 informację o zakazie konfliktu interesów.
Ofertę wraz z załącznikami należy złożyć w terminie do dnia 03 września.2025 r. wyłącznie za pośrednictwem Bazy Konkurencyjności
Oferty złożone po terminie zapytania ofertowego oraz oferty złożone w inny
sposób, niż za pośrednictwem Bazy Konkurencyjności, będą podlegały odrzuceniu i nie będą
poddawane ocenie. Oferent może złożyć tyko jedną ofertę. Złożenie więcej niż jednej oferty skutkować będzie odrzuceniem wszystkich ofert złożonych przez Oferenta.
Zamawiający może w toku weryfikacji ofert zwrócić się do Oferentów o wyjaśnienia dot. w
a) rażąco niskiej ceny (tj. jeśli zaoferowana cena różni się o więcej niż o 30 % od średniej
arytmetycznej cen wszystkich ważnych ofert niepodlegających odrzuceniu),
b) informacji, które budzą wątpliwości zamawiającego co do możliwości wykonania przedmiotu zamówienia,
c) treści złożonych dokumentów.
Oferent zobowiązany jest udzielić odpowiedzi w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego, pod rygorem odrzucenia jego oferty. Obowiązek wykazania, że oferta nie zawiera rażąco niskiej ceny oraz że jest zgodna z wymogami określonymi przez Zamawiającego, spoczywa na Oferencie.
Oferta podlega odrzuceniu, w szczególności, jeżeli:
- została złożona przez Oferenta podlegającego wykluczeniu z podstępowania lub
niespełniającego warunków udziału w postępowaniu,
- treść oferty jest niezgodna z treścią i wymogami Zapytania ofertowego,
- została złożona na formularzach innych niż stanowiące załączniki do niniejszego Zapytania ofertowego,
- nie zawiera podpisów osób upoważnionych na formularzu oferty, na załącznikach do oferty,
- do oferty nie zostały dołączone wymagane załączniki do zapytania ofertowego, lub gdy nie zostały one uzupełnione przez Oferenta w czasie wyznaczonym przez Zamawiającego w pisemnym wezwaniu,
- została złożona po wyznaczonym terminie,
- została złożona w sposób inny, niż za pośrednictwem Bazy Konkurencyjności,
- zawiera błędy w obliczeniu ceny, rażąco niską cenę,
- jest niezgodna z obowiązującymi przepisami prawa,
- jest niezgodna z zasadą uczciwej konkurencji,
- Oferent zakwestionował poprawienie omyłki niepowodującej istotnych zmian w treści oferty, innej niż oczywista omyłka pisarska i oczywista omyłka rachunkowa,
- Oferent nie udzielił w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie odpowiedzi na jego prośbę o złożenie wyjaśnień dot. w szczególności rażąco niskiej ceny lub treści złożonych dokumentów.
Z tytułu odrzucenia oferty Oferentom nie przysługują żadne roszczenia przeciw Zamawiającemu.
Oferent ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
Zamawiający nie przewiduje waloryzacji wynagrodzenia przez okres realizacji zamówienia.
Wybór oferty zostanie dokonany w oparciu o kryterium: kryterium „cena brutto” - waga 100%. W ofercie należy podać cenę netto i brutto usługi.
Termin realizacji zamówienia:do 30.09.2025 r. zgodnie z załączonym harmonogramem szkoleń – załącznik nr 6.